تنهای شهر تنهایی

دهنو نام روستایی در استان فارس شهرستان ممسنی است

تنهای شهر تنهایی

دهنو نام روستایی در استان فارس شهرستان ممسنی است

رجستری

ایجاد برنامه های غیر واقعی در ویندوز

  یکی از ویژگیهای مخفی رجیستری امکان ایجاد برنامه های غیر واقعی و مستعار در ویندوز است. و به عنوان مثال می توان فایلی به نام JBLPG.EXE ایجاد کرده به هنگام کلیک شدن یکی از برنامه های ویندوز همانند Note pad را اجرا کند. کلید زیر را دنبال کنید:

 

HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoftWindowsCurrentVersionApp Paths

 

برای ایجاد یک برنامه مستعار باید یک زیر کلید ایجاد کرده و نام برنامه ای را که این  فایل مستعار باید آن را اجرا کند را وارد نمائید .( همانندNotepad)

سلام

دوستان عزیز شرمنده که یه مدت نبودم از این به بعد دوباره همراه شما خواهم بود

راستی اگه شد می خوام آموزش کامل فرنت پیچ رو که دارم روش کار می کنم و نزدیک تمام هست و براتون بزارو فعلا بایییییییییییییییی

نامه عاشقانه

من که همیشه این نامه رو می خونم شما هم بخونید ونظرتونو بگید

                    نامه عاشقانه

 

 

 

شعر ۸۵ نیما که انتشار یافته !!!!!

هر کجا هستم، باشم به درک! من که باید بروم! پنجره، فکر، هوا، عشق، زمین، مال خودت! من نمی دانم نان خشکی چه کم از مجری سیما دارد! تیپ را باید زد! جور دیگر اما... کار را باید جست. کار باید خود پول. کار باید کم و راحت باشد! فک و فامیل که هیچ... با همه مردم شهر پی کار باید رفت! بهترین چیز اتاقی است که از دسته چک و پول پر است! پول را زیر پل و مرکز شهر باید جست! سید خندان یه نفر! سوئیچم کو؟ چه کسی بود صدا کرد زورو؟

 

تقدیم به خانم زهرا امیر ابراهیمی که خیلی دوستش دارم


زهرا امیر ابراهیمی

با سلام خدمت دوستان عزیز لطفا شما هم به خاطر خانم امیر ابراهیمی این مطلب رو در وبلاگتون کپی کنید تا برای همه روشن شود که همه چیز در مورد خانم امیر ابراهیمی دروغ بوده

من هم چون ایشون رو خیلی دوست دارم این مطلب رو گذاشتم

هنرپیشه نقش فرعی سریال پر بیننده "نرگس" بعد از مدت ها یخ سکوت را شکست و برای اولین بار در مصاحبه با یک روزنامه انگلیسی، شایعه حضور خود در فیلمی غیراخلاقی را شدیدا تکذیب کرد.

روزنامه "گاردین" چاپ لندن برای اولین بار موفق به مصاحبه با زهرا امیرابراهیمی و بازیگر نقش زهره شد.

امیرابراهیمی گفت: بعد از اعتراضات فراوانی که از سوی همکاران به من شد، فیلم غیراخلاقی را دیدم اما واقعیت اینجاست که شخص درون فیلم، من نیستم.

وی افزود: منکر شباهت هایی که هنرپیشه فیلم غیراخلاقی با من دارد نیستم زیرا با استفاده از امکانات گریم می توان فردی را شبیه دیگری ساخت، ضمنا اطلاعاتی در مورد تکنیک های مونتاژ دارم و می دانم که با استفاده از آن می توان چهره فرد مورد نظر را خلق کرد.

مصاحبه گر روزنامه گاردین به نقل از کارشناسان حقوقی نوشت: همین انکار امیرابراهیمی برای جلوگیری از مجازات او کافی است. گزارشگر روزنامه گاردین افزود: در حالیکه مظنون اصلی دستگیر و هنوز معرفی نشده است، احتمال سه سال زندان و پرداخت مبلغ هفت تا ده میلیون تومان جریمه نقدی وجود دارد.

وی تصیریح کرد: بنا به ادعای متهم دستگیر شده، زهرا امیرابراهیمی خودش پیشنهاد تهیه و توزیع فیلم را داده بود اما در عین حال، این هنرپیشه ایرانی در طول مصاحبه 45 دقیقه ای، حجاب کامل داشت و تمام مدت مواظب حفظ آن بود. امیرابراهیمی با اشاره به نامزدی پیشین خود با مردی که در فیلم غیراخلاقی حضور داشت، به خبرنگار روزنامه گاردین گفت: نامزدم را بعد از آنکه در رابطه زناشویی مان خیانت کرد ترک کردم، زیرا وی هرزه بود.

وی تاکید کرد: حتی بعد از اینکه از او جدا شدم تهدید کرد بلایی سرم می آورد که نتوانم سرم را در جامعه بالا بگیرم و حتی جایی در صدا و سیما نداشته باشم. حال فکر می کنم با این فیلم جعلی تهدید خود را عملی کرده است. بنا به گزارش نویسنده گاردین، فیلم غیراخلاقی منتسب به زهرا امیرابراهیمی در جامعه ایران به "نرگس 2" معروف شده و بسیاری از خانواده های ایرانی بیم آن دارند تا فرزندانشان آنرا مشاهده کنند.

زهرا امیرابراهیمی نیز در این مورد گفت: بدترین نکته در این میان آن است که به وجهه خانواده مذهبی ام صدمه وارد شده است. وی افزود: اگر به سابقه کاری ام نگاهی مختصر بیندازید به این نتیجه می رسید که به واسطه علاقه شخصی خود عمدتا در سریال هایی موازی با ایده خود و خانواده ام ایفای نقش کرده ام.

این هنرپیشه ایرانی تصریح کرد: من و خانواده ام فکر می کردیم که در جامعه ای با قضاوت صحیح و عادلانه زندگی می کنیم اما واقعیت اینجاست که بیش از 90 درصد مردم ایران در مورد امور مبتذل و شرم آور کنجکاوی به خرج می دهند.


زهرا امیر ابرهیمی در گفت و گویی 45 دقیقه ای با «گاردین» گفت که برای اولین بار، سر و صدای انتشار این فیلم را از همکارانم شنیدم.

گاردین با اشاره به اینکه «این هنرپیشه با حجاب کامل و مانتو با خبرنگاش گفت و گو کرده»، نوشت: زهرا امیر ابرهیمی که صدها هزار نسخه از فیلم جعلی منتسب به وی در نقاط مختلف کشور پخش شده، گفت که نامزد سابقش که وی را به «کینه توری» متهم کرد، با تکنیک های استودویی، برای تخریب موقعیت حرفه ای وی، این فیلم را منتشر و با تیراژ وسیع در سطح کشور منتشر کرده است.

وی افزود: من اقرار می کنم که چهره ی فردی که در آن فیلم بازی می کند، شبیه من است. گاردین مدعی می شود که «نامزد سابق این هنرپیشه 25 ساله سینما و تلویزیون اتهامات را پذیرفته است.»

این متهم با بیان این که «این فیلم در خانه ام فیلمبرداری شده» در ادعایی عجیب گفته که «فکر این کار برای اولین بار به ذهن امیر ابراهیمی خطور کرده است و بعدا هم توسط خود او در سطح کشور پخش شده است.»

از سوی دیگر، زهرا امیر ابراهیمی می گوید: پس از آن که، رابطه با نامزدم را یک سال پیش به دلیل «خیانت» به هم زدم، او من را تهدید کرد و به گفت که «کاری خواهم کرد که از خجالت، نتوانم سرم را بلند کنم و مانع کار هنری من در ایران خواهد شد»

این هنرپیشه سینما و تلویزیون، ضمن انتقاد از پخش کنندگان و خریداران این فیلم جعلی ، با بیان این که «من و خانواده ام تصور می کردیم در جامعه ای منطقی زندگی می کنیم»، ادعا می کند که ۹۰ درصد مردم کشورش، این مسائل را به صورت جدی دنبال می کنند.

گاردین در بخش دیگری از گزارش خبرنگارش از تهران، می نویسید: نامزد سابق خانم امیرابراهیمی که دستیار کارگردان است، به جرم ساخت و توزیع این فیلم، احتمالا به سه سال زندان و معادل ۶ هزار پوند جریمه محکوم خواهد شد.


این همه نوشته زیبایی از یکی از کاربران بنام آقای روزبه که با موضوع مرتبط هست...

شایعه در زبان است و شکست آن زمانی میسر میباشد که آن را از دریچه ی عقل ، انصاف و کمی احساس عبور دهیم.

بنام آن:

چند روزیست که متاسفانه شایعاتی را در رابطه با دوست گرامیم (خانم زهرا امیر ابراهیمی) می شنوم و فقط سکوت و سکوت.  در روزهای اول منتظر ، روزها گذشت و این هیولای مردم دوست گنده تر . که لازم به ذکر است که یاد آور شوم "تاریخم به من می گوید مردمانت ، مهرورز و همنوع دوست بودند " ولی اکنون … .
به جزئیات نمی پردازم ، از فرض می گویم نه از حتم :
اول آنکه صحت داشته باشد.
 که خدا داند که ما درهر خاکی باشیم و از هر دین ، هم معنای احساس را می دانیم و هم درآغوش گرفتن را  ؛ و بهتر میدانیم که این در حریم شخصی گنجانیده می شود و وای بر کسانی که تعددی می کنند و بی حرمتی.
دگر آنکه صحت نداشته باشد .
خلاصه آنکه افسوس بر کم نظری و دهن بینی .
 تهمت و غیبت چه گناهان حتما کوچکی هستند J.
هفته ها میگذرد و پاییز ریشه دار تر و سکوتم قوی تر و نزدیک به فریادی بلند .
 به لب رسید جانم که هر چه منتظر واکنشی از دوستم هستم ولی هیچ نمی بینم و این فشاری دو صد چندان است .
میدانم اگر غیرتی در شما ایرانیان مانده باشد ، چه رنگ به روان خویش می بینید  زمانی که حتی به دروغ خبر خودکشی دوستتان را می شنوید ، که صد ها بار ریختم وباز بلند شدم .
سخن کوتاه .
این نامه را خطاب به دو شخص نوشتم :
1. دوست هنرمندم " خانم زهرا امیرابراهیمی" :
  شما بازیگری جوان وبا استعداد هستید و روزهای روشنایی را مانند دگر جوانان در راه ، برخی از مردم ایران عزیز ما ، یادداشت های روزمرگی خود را به دلایل سختی های اجتماعی و ... ،فراموش کرده اند چه رسد به روابط صحیحشان با دیگران ودرک روح هنرمندان که به نوعی هدایت کننده شان هستند.
ازتو ای زهرا خواهشمندم که به ره خود ادامه دهی و من به نوبه خود از شما زودتر انتظار داشتم که با مردمتان حرف بزنید .
ادامه دادن شما در عرصه هنر ، بالاترین جوابیست به نامردمان.
با آرزوی دیدن دوباره شما در عرصه هنر.


2. شما ای مردم عزیز چه عادلانه است که در مواقعی خود را در جایگاه طرف مقابل خویش بنگریم که این دور از تصور نیست  برای هر یک از ما آدمیان و بعد اجازه قضاوت در وجود خویش دهیم چه رسد به قضاوت در جامعه .
هر یک از ما آدمیان لحظاتی داریم که به حیطه ی خصوصی ما ربط دارد ، فکر میکنم که از آن مواظبت می کنیم وبه حریم دیگری هم نباید کاری نداشته باشیم .
البته در هر جامعه ای تکنولوژی به وفور دیده  میشود ولی در سرزمین ما این مطلب ثابت شده که قبل از آمدن تکنولوژی باید فرهنگ استفاده از آن آموزش داده شود . ما ایرانیان معاصر عادت داریم که همه چیز را برای استفاده منفی استفاده کنیم . مثل همان مثال معروف کاربرد چاقو ،  چه زیباست که ما فقط با آن سر میبریم با اینکه میدانیم میوه بهتر است .
اگر کمی با هم در وجود خویش سکوت کنیم و به آن دروغ نگوییم راه ها روشن است و تاریکی بی معنا .
از هر یک از هموطنان با غرور خواهشمندم که از پخش این گونه بی حرمتی ها جلوگیری کنند و نه در فکر ارضای حس کنجکاوی خویش.
با آرزوی لحظاتی شاد و پر از آرامش برای زهرا ، خانواده اش و مردم مهرورز.

 


در کنار حادثه این حوادث غم انگیز ٬ حواشی ارزشمندی هم وجود داشت البته که بعد از هر سختی آسانی است. اما باید قدر خوانندگان خوب کشورمان را هم بدانیم که دست روی دست نگذاشتند و با کار خود مرهمی مهربان بر زخمهای روح زهرا شدند.

کار زیبای دو خواننده خوب کشور را که برای حمایت از زهرا خواندند در لینک زیر دریافت کنید. از صاحبان وبلاگ ها و وب سایت های حامی خانم امیر ابراهیمی نیز خواهشمندیم این لینک یا خبر را با درج منبع در سایت خود قرار دهند تا بتوانیم بار دیگر غیرت ایرانی را بر جهانیان ثابت کنیم.

http://www.sarcheshmeh.ws/modules.php?name=News&file=article&sid=191&mode=&order=0&thold=0

این هم متن آهنگ زیبا:

هیشکی نگفت یه دختره
تنها تو این شهر شلوغ
بین نگاه هرزه
مردم سرتاپا دروغ
چه حالی داشت وقتی همه
آرزوهاش مرده بودن
وقتی که دست های پلید
آبروشو برده بودن
هیشکی نفهمید چی کشید
وقتی که مرگشو می دید
توی هجوم نعره ها
هیشکی صداشو نشنید
بدون دروغ نیست
این حرف ها داره صحت
همه ماها شدیم
یه مار چهار و سه خط
ماییم وارث درد
ماییم باعث مرگ
غیرت ایرانی ها رو
صاعقه زد
حرف ها بحث ها
رفت روی اعصاب
شد کابوس برگ
کم کم خواست به صدا دربیاره ناقوس مرگ
دختر ایرانی ناموس تو ناموس من
چرا کاری کردیم خودش بره به پابوس مرگ
چطوری دلمون اومد
با ابروی یه دختر
ما بازی کنیم
که زندگیش بشه مختل
تو کنج اتاق
تکیه داده اون تنها
خدا اشکو به اون
هدیه داده بود شبها
ولی حالا شب و روز
چشم ها تشنه اشک
طوری که دیگه تموم شده بود
چشمه اشک
گفت به خدا
ای خدای من
فقط یه خواهش
به من بگو همه اینها فقط یه خوابه
ولی خواب نیست
دخترک بیدار بود
دخترک بازیچه جماعت بیکار بود
بیمار شد
از تهمت های کثیف و نابجا
ای خدا بده دخترو از دسیسه ها نجات
پس کجا رفته
غیرت مردای این شهر شلوغ
تموم شهر پر شده از مردم سر تا پا دروغ
بیمار شد
از تهمت های کثیف و نابجا
ای خدا بده دخترو از دسیسه ها نجات
تا به حال همچین بلایی سرت نیومده
که اگه بیاد می گی بلا از این بدتر اومده؟
ولی کدوم ما جامونو گذاشتیم جاش
که ببینیم چی می کشه
ما هم بسوزیم پاش
کاش یاس می مرد همچین روزی نبود
که غیرت بمیره به دست یه خنجر عمود
خنجر به دست یکی بود
ماهمکارشیم
که توی جهنم
ما هم با اون هم بالشیم
خطاب به اون پسر
که چقدر می تونی کثیف باشی
کاری که تو کردی بدتر بود از اسید پاشی
تو که حاضری خود را بکشی واسه حسین
تو که محرم، سیاه رو می‌پوشی واسه حسین
حسین گفت اگه دین نیست
باشیم آزاد مرد
نه واسه یه سی‌دی کثیف کنیم بازار رو گرم
اون دختر زحمتها کشید
تا به شهرتی رسید
واسه لذت بردن از اسمش
یه مهلتی بدید
گفتید صحبتی جدیده
نوبت همینه
با سرعتی عجیب
چه تهمتی زدید
پس کجا رفته
غیرت مردای این شهر شلوغ
تموم شهر پر شده از مردم سر تا پا دروغ
الکی تبصره نزن
خودتو تبرئه کنی
تو عقل داشتی
خود تو رهبر خودی
ولی دونسته خودت رفتی عقب گناه
پس بشین تو منتظر غضب خدا
ولی نه، ماهی رو هر وقت که از آب بگیری تازه است
پس بدون که راه برای برگشت باز هست
باید راه بست به تبلیغ بیشتر
و سعی کرد برای تبدیل خویشتن
به انسان واقعی
با همه صفات
با انصاف و واقع بین
حاضر واسه دفاع
می گم به اونهایی
که واسه باقی حرف تشنه ان
شک نکن تو همین حالا سی دی رو بشکن

 


خبرگزاری رویترز اعلام کرد: واقعا بعید است که در کشوری اسلامی که حتی هنرپیشه های زن در فیلم ها و سریال ها طبق قوانین شرعی باید حجاب اسلامی را رعایت کنند، فردی پیدا شود که به ایفای نقش در فیلمی غیراخلاقی بپردازد. این خبرگزاری با جعلی توصیف کردن فیلم مذکور افزود: بررسی کارشناسانه فیلم غیراخلاقی منتسب به زهرا امیرابراهیمی نشان داده است که او دست به چنین کاری نزده و فریم های دریافتی نیز موید همین مطلب است.

روزنامه گاردین چاپ لندن نیز نوشت: تکثیر غیرقانونی فیلم ها در ایران و حتی فروش سی دی و دی وی دی های زندگی خصوصی هنرپیشگان و افراد معروف این کشور به بازار مساعدی برای کسب درآمد افراد ناباب شده است. این روزنامه افزود: درست یا غلط بودن حرکت هنرپیشه ایرانی در فیلم غیراخلاقی منتسب به او اصلا مورد بحث نیست بلکه عملکرد فردی که دست به تکثیر چنین صحنه هایی زده باید تقبیح شود.

گاردین افزود: حبس یک ساله و پرداخت جریمه 10 میلیون تومانی برای فردی که این سی دی را تکثیر کرده، نمی تواند مناسب باشد و به طور حتم باید راهکار بهتری برای شایعه پراکنان انتخاب کرد.

خبرگزاری آسوشیتدپرس نیز اعلام کرد: بسیاری از سازمان های غیردولتی اروپا با بررسی فیلم ها به این نتیجه رسیده اند که کیفیت هر یک با دیگری متفاوت است و ظاهرا فردی حرفه ای دست به تولید آنها زده است.

نشریه "بک استیج" نوشت: با توجه به قوانین سفت و سخت ایران در مورد برقراری رابطه جنسی با فرد غریبه، بعید به نظر می رسد که این هنرپیشه زن که وارد دهه سوم زندگی اش شده و با پتانسیل بالایی که در عرصه هنر دارد دست به ایفای نقش در فیلم غیراخلاقی زده باشد.

این نشریه هنری افزود: نویسندگان این نشریه از شدت کنجکاوی سریال های تلویزیونی این هنرپیشه را به دست آوردند و بعد از مشاهده فیلم غیراخلاقی منتسب به او از طریق یک سایت اینترنتی ایرانی نیز به صاحب Domain مذکور تذکر دادند که آنرا از روی صحنه پاک کند.

"بک استیج" خاطرنشان کرد: طبق پرس و جوهایی که از دست اندرکاران سینمای ایران انجام دادیم، این هنرپیشه زن آینده روشنی در انتظارش بود و اینگونه شایعات می تواند حرفه او را به مخاطره بیندازد.

فرانس پرس اعلام کرد: زهرا امیرابراهیمی به تمام شایعات با مصاحبه با یک روزنامه هنری پایان داد و ادامه کار را به مقامات قضایی کشورش سپرد. این خبرگزاری افزود: باید منتظر مان و دید که این چهره هنری با وجود شایعات موجود خواهد توانست به فعالیت خود در عرصه سینما و تلویزیون ادامه دهد یا خیر؟

این خبرگزاری با اعلام اینکه بعضی افراد در ایران اقدام به دامن زدن به اینگونه حوادث می کنند تاکید کرد: انتشار فیلم میهمانی ها و مراسم خصوصی افراد معروف در ایران ظاهرا عادی شده است زیرا چندی پیش فیلم و عکس عروسی علی دایی، میهمانی گروهی از بازیکنان تیم استقلال و ... نیز به صورت غیرقانونی انتشار یافته بود.