تنهای شهر تنهایی

دهنو نام روستایی در استان فارس شهرستان ممسنی است

تنهای شهر تنهایی

دهنو نام روستایی در استان فارس شهرستان ممسنی است

به یاد شاهپور عزیزم

نمی دانم...

نمی دانم از فراق تو بنالم یا از غریبی خودم؟

نمی دانم تو را بخوانم که بر گردی یا خودم را دعا کنم که بیایم؟

از این بسوزم که نیستی یا از آن بنالم که چرا هستم؟

هیچ می گویی اسیری داشتی حالش چه شد ، خسته ی من نیمه جانی داشت احوالش چه شد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

This album is powered by BubbleShare - Add to my blog This album is powered by BubbleShare - Add to my blog
نظرات 1 + ارسال نظر
زریر 20 اسفند 1385 ساعت 02:02 ب.ظ http://www.saansiz.blogsky.com/

ممنون از نظرتون وب شما هم خیلی خیلی جالبه اما من آرشیو رو پایین صفحه گذاشته بودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد