تنهای شهر تنهایی

دهنو نام روستایی در استان فارس شهرستان ممسنی است

تنهای شهر تنهایی

دهنو نام روستایی در استان فارس شهرستان ممسنی است

چلیپا نرم افزاری برای خوشنویسی

سلام دوستان عزیز

چون خودم یه مدت همش دنبال برانامه های خوشنویسی می گشتم و خیلی هم لازمش داشتم به این فکر افتادم تا همه اون برنامه ها رو تو وبلاگم برای استفاده دوستانم بگذارم

امروز هم برنامه چلیپا (نسخه کامل برای ویندوز xp) رو گذاشتم  و بعداْ هم برنامه های کلک و نستعلیق (نوشتن مستقیم در برنامه ورد word) ونامه نگار رو هم براتون می گذارم

 کرک برنامه هم هم تو خود فایل  وباید کرک رو تو همون شاخه ای که برنامه رو نصب کردی کپی کنی  وکرک رو اجرا کنی تا برنامه برای ویندوز xp  کرک بشه ز

دانلود  دانلود برنامه چلیپا

 

اگه مشکلی بود تو بخش نظرات بگید تا براتون حلش کنم

قالب xp برای بلاگ اسکای

سلام

ما دیدیم دوستان از قالب های بلاگ اسکای خسته شدند به فکر ساخت یه قالب جدید برای بلاگ اسکای افتادیم

فعلا قالب اولیه اونو گذاشتم برای وبلاگ خودم تا تکمیل نهایی دوستان اگه خواستند تو بخش نظرات ایمیل بنویسید تا کمتر از یک روز براتون  میل کنم 

موفق باشید

صدام اعدام شد

بشنوید اما باور نکنید ................صدام اعدام شد

 

کلیسای کاتولیک رم در واکنش به اعدام صدام، آن را غم‌انگیز خواند و گفت که این امر می‌‌تواند به تقویت روحیه انتقام‌جویی بینجامد.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، فردریکو لومباردی، سخنگوی واتیکان امروز در این باره گفت: «این خطر وجود دارد که این امر به تقویت روحیه کینه‌توزی منجر شده و بذر خشونت‌های تازه را بپاشد.»
وی که با رادیو واتیکان سخن می‌گفت، افزود:‌ «اعدام صدام در بامداد امروز خبر غم‌انگیزی بود.»

لومباردی تصریح کرد: «این دلیلی برای ناراحتی است حتی اگر این امر درباره فردی باشد که جنایات جدی صورت داده باشد. موضع کلیسای کاتولیک مخالفت با مجازات اعدام است. صرف‌نظر از هر پیامدی که ممکن است به همراه داشته باشد.»
وی تاکید کرد: «مرگ مجرم نمی‌تواند راهی برای تحقق عدالت و ایجاد آشتی باشد. در این دوره تاریک در زندگی مردم عراق، ما تنها می‌توانیم ابراز امیدواری کنیم که همه سران نهایت تلاش خود را برای زنده کردن امید آَشتی و آرامش، انجام دهند.»

کاردینال پل پوپارد، رئیس شورای پاپی برای گفت‌وگوی بین‌الادیان نیز در این باره گفت: «ما همیشه وقتی انسانی زندگی کسی دیگر را در دست خدا است می‌گیرد، ناراحت می‌شویم.»
دیکتاتور عراق بامداد امروز در بغداد به خاطر جنایت علیه بشریت و کشتار 148 نفر از شیعیان روستای دجیل در سال 1982، به دار مجازات آویخته شد.

لیبی به خاطر اعدام صدام، سه روز عزای عمومی اعلام کرد
دولت لیبی در پی اعدام صدام دیکتاتور عراق سه روز در این کشور عزای عمومی اعلام کرد.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری لیبی، دولت لیبی اعلام کرد، به خاطر اعدام صدام که یک اسیر جنگی بود در این کشور سه روز اعزای عمومی اعلام می شود.

دولت لیبی همچنین اعلام کرد، در این کشور پرچم‌ها نیمه برافراشته و تمامی جشن‌ها از جمله مراسم عید قربان در این کشور لغو می‌شود.

از سوی دیگر «معمر قذافی» رهبر لیبی پیش از اجرای حکم اعدام صدام، از محاکمه دیکتاتور عراق انتقاد کرده بود.
رهبر لیبی در دیدار با دیپلمات‌های غربی و عرب به مناسب عید قربان و سال جدید میلادی گفته بود: صدام یک اسیر جنگی است و نیروهای خارجی وی را از قدرت برکنار کرده‌اند نه مردم یا ارتش عراق.

رهبر لیبی گفت: به دلیل آن‌که تمام عراق در اشغال نیروهای آمریکایی و انگلیسی است آنها باید صدام را محاکمه کنند و مسوولیت آن را با شجاعت تمام بپذیرند.

تولدم مبارک

۲۴ سال پیش در یک روز بارانی اولین روز زمستان ما هم وارد این دنیای دروغی شدیم

  

                                     تولدم مبارک