تنهای شهر تنهایی

دهنو نام روستایی در استان فارس شهرستان ممسنی است

تنهای شهر تنهایی

دهنو نام روستایی در استان فارس شهرستان ممسنی است

چلیپا نرم افزاری برای خوشنویسی

سلام دوستان عزیز

چون خودم یه مدت همش دنبال برانامه های خوشنویسی می گشتم و خیلی هم لازمش داشتم به این فکر افتادم تا همه اون برنامه ها رو تو وبلاگم برای استفاده دوستانم بگذارم

امروز هم برنامه چلیپا (نسخه کامل برای ویندوز xp) رو گذاشتم  و بعداْ هم برنامه های کلک و نستعلیق (نوشتن مستقیم در برنامه ورد word) ونامه نگار رو هم براتون می گذارم

 کرک برنامه هم هم تو خود فایل  وباید کرک رو تو همون شاخه ای که برنامه رو نصب کردی کپی کنی  وکرک رو اجرا کنی تا برنامه برای ویندوز xp  کرک بشه ز

دانلود  دانلود برنامه چلیپا

 

اگه مشکلی بود تو بخش نظرات بگید تا براتون حلش کنم

نظرات 8 + ارسال نظر
مرد تنها 5 بهمن 1385 ساعت 10:45 ق.ظ http://www.aayene.blogsky.com/

دستت درد نکنه خیلی باحال بود. من که شدیدا بهش نیاز داشتم.

دو کبوتر عاشق 11 بهمن 1385 ساعت 07:33 ب.ظ http://www.ashegh-del.blogfa.com

سلام
با دیدن این پستتون خیلی خوشحال شدم
همون لحظه تصمیم گرفتم که برنامه چلیپا رو دانلود کنم ولی متاسفانه لینکی که گذاشتید اصلا صفحش پیدا نشد
در هر حال خودتون یه امتحانی بکنید ببینید باز میشه یا نه
خبرشو به منم بدید چون خیلی به این نرم افزار احتیاج دارم
ممنون

حسن و زهره 17 بهمن 1385 ساعت 07:10 ب.ظ http://www.ashegh-del.blogfa.com

سلام
ممنون که لینک رو درست کردی
دانلودش کردم
خیلی مورد استفاده است
بازم مچکر

سلام دوست عزیز خوشحالم که تونستم کمکتون کنم
بقیه برنامه های نستعلیق را هم به زودی می گذارم تو وبلاگ

امین 30 خرداد 1386 ساعت 07:14 ب.ظ

نتونستم بازش کنم .اگه ممکنه دیگر برنامه ها رو هم بذار
ممنون از زحماتت

ایران 4 آبان 1386 ساعت 02:57 ب.ظ

سلام دوست عزیز
دستت درد نکنه خیلی دنبالش گشتم همه لینکاش خراب بود تا اینکه شما رو پیدا کردم. دانلودش کردم فقط اشکالی که داره پس از نصب و موقع اجرا پیغام خطا میده احتمالا از کرک هست.

NighTear 27 آذر 1386 ساعت 09:41 ب.ظ http://www.irw3.com

اگر لینک باز نشد از فیلتر شکن استفاده کنید
بابت به اشتراک گذاری این برنامه متشکرم

فریده 3 اردیبهشت 1387 ساعت 10:05 ق.ظ

از شما تشکر عالی بود اگر امکانش هست برنامه های خوشنویسی دیگری هم در دسترس ما قرار بدین عالی تر می شه. آخه چلیپا محدوده من از کلک رو قبلا تونستم به دست بیارم اما اصلا نمی تونم ازش استفاده کنم امکانش هست یک اموزش کوچیک هم به وبلاگتون اضافه کنید. بازم تشکر

حتما به زودی تکمیلش می کنم

جواد 29 دی 1388 ساعت 04:27 ب.ظ http://ghazaleenzeva.blogfa.com

آقا من دنبال کرک چلیپا می گردم ورژن 1.1

میتونی کمک کنی تا حالا هرچی کرک دانلود کردم خراب بوده ...

یعنی باز نشده ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد