تنهای شهر تنهایی

دهنو نام روستایی در استان فارس شهرستان ممسنی است

تنهای شهر تنهایی

دهنو نام روستایی در استان فارس شهرستان ممسنی است

صدام اعدام شد

بشنوید اما باور نکنید ................صدام اعدام شد

 

کلیسای کاتولیک رم در واکنش به اعدام صدام، آن را غم‌انگیز خواند و گفت که این امر می‌‌تواند به تقویت روحیه انتقام‌جویی بینجامد.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، فردریکو لومباردی، سخنگوی واتیکان امروز در این باره گفت: «این خطر وجود دارد که این امر به تقویت روحیه کینه‌توزی منجر شده و بذر خشونت‌های تازه را بپاشد.»
وی که با رادیو واتیکان سخن می‌گفت، افزود:‌ «اعدام صدام در بامداد امروز خبر غم‌انگیزی بود.»

لومباردی تصریح کرد: «این دلیلی برای ناراحتی است حتی اگر این امر درباره فردی باشد که جنایات جدی صورت داده باشد. موضع کلیسای کاتولیک مخالفت با مجازات اعدام است. صرف‌نظر از هر پیامدی که ممکن است به همراه داشته باشد.»
وی تاکید کرد: «مرگ مجرم نمی‌تواند راهی برای تحقق عدالت و ایجاد آشتی باشد. در این دوره تاریک در زندگی مردم عراق، ما تنها می‌توانیم ابراز امیدواری کنیم که همه سران نهایت تلاش خود را برای زنده کردن امید آَشتی و آرامش، انجام دهند.»

کاردینال پل پوپارد، رئیس شورای پاپی برای گفت‌وگوی بین‌الادیان نیز در این باره گفت: «ما همیشه وقتی انسانی زندگی کسی دیگر را در دست خدا است می‌گیرد، ناراحت می‌شویم.»
دیکتاتور عراق بامداد امروز در بغداد به خاطر جنایت علیه بشریت و کشتار 148 نفر از شیعیان روستای دجیل در سال 1982، به دار مجازات آویخته شد.

لیبی به خاطر اعدام صدام، سه روز عزای عمومی اعلام کرد
دولت لیبی در پی اعدام صدام دیکتاتور عراق سه روز در این کشور عزای عمومی اعلام کرد.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری لیبی، دولت لیبی اعلام کرد، به خاطر اعدام صدام که یک اسیر جنگی بود در این کشور سه روز اعزای عمومی اعلام می شود.

دولت لیبی همچنین اعلام کرد، در این کشور پرچم‌ها نیمه برافراشته و تمامی جشن‌ها از جمله مراسم عید قربان در این کشور لغو می‌شود.

از سوی دیگر «معمر قذافی» رهبر لیبی پیش از اجرای حکم اعدام صدام، از محاکمه دیکتاتور عراق انتقاد کرده بود.
رهبر لیبی در دیدار با دیپلمات‌های غربی و عرب به مناسب عید قربان و سال جدید میلادی گفته بود: صدام یک اسیر جنگی است و نیروهای خارجی وی را از قدرت برکنار کرده‌اند نه مردم یا ارتش عراق.

رهبر لیبی گفت: به دلیل آن‌که تمام عراق در اشغال نیروهای آمریکایی و انگلیسی است آنها باید صدام را محاکمه کنند و مسوولیت آن را با شجاعت تمام بپذیرند.

نظرات 5 + ارسال نظر
الهام و مجتبی 11 دی 1385 ساعت 09:55 ب.ظ http://me2love.blogfa.com

سلام
اول تشکر بابت اینکه اومدی.. .لطف کردی
و ممنون واسه اینکه لینک کردی
و منم لینک کردم
موفق باشی

به نام تنــهاتـرین تنــها
0000000000000000
سلام دوست من
آرش جان از بابت تاسیس وبلاگ به این زیبایی به شما تبریک میگم از حسن نیت شما هم نسبت به من حقیر سپاسگزارم
انشالله که شما هم در جمع وبلاگ نویسان حاضر باشید و شاهد قلم شیواتون باشیم ...
ممنون که به کلبه تنهایی من تشریف آوردین این کلبه یک روز در میون یا هرروز به روز میشه ... خوشحال میشم که با نگاه سبزتون همراهیم کنید
با آرزوی بهترین ها
در پناه حضرت دوست همیشه شاد باشی و امیدوار.
0000000000000000000000000000000000000
__________________امضاء : تنــهاتـرین تنــهایـان

مرد تنها 14 دی 1385 ساعت 12:41 ب.ظ http://aayene.blogsky.com

عمرا اگه صدام بوده باشه. من که هیچ وقت باور نمیکنم... اصلا اون یارو صدام نبوده که گرفتنش و محکومش کردن. تندی هم اعدام کردن که گندش در نیاد. همش فیلمه.

ری را 16 دی 1385 ساعت 03:26 ب.ظ http://www.rirayeheshgh.blogsky.com

سلام

آپ هستم

خوشحال می شم به وبلاگم سر بزنی

مریم 24 دی 1385 ساعت 09:10 ق.ظ http://janjale.blogsky.com

سلام به آرش و همه دوستای گل
واقعا مسخره است که لیبی به خاطر اعدام صدام، سه روز عزای عمومی اعلام کرد اون یه جنایتکار بوده و این نوع مرگ براش واقعاْ خیلی راحت بود اونو باید مثل خودش به طرز وحشیانه میکشتن مگه ایران کم جوون و به خاطر این دیوونه از دست داد و هزاران هزار هزار خانواده و عزادار کرد . در ضمن به دوستمون (مرد تنها ) هم می‌گم که این خود صدام جنایتکار بود و باز متاسفم که ایم مرد عوضی به راحتی از این دنیا رفت و خوشحالم از اینکه خدای ما عادله و روز قیامت همه جنایت هایش و جبران میکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد