تنهای شهر تنهایی

دهنو نام روستایی در استان فارس شهرستان ممسنی است

تنهای شهر تنهایی

دهنو نام روستایی در استان فارس شهرستان ممسنی است

جک وsms

من هکرم:
فاصله ی بینمون رو هک(Hack) کن. عشقی که تو قلبته برام سند(Send) کن. از عشقی
که تو قلبم هست وب بگیر تا ببینی که چقدر دوست دارم. از خاطره هامون کپی(Copy)
بگیر و همه جا پیستش(Past) کن. به رفاقت پی ام(PM) بده و ازش بخواه که بین ما
باشه. گله ها رو دلیت( Delete) کن جاش صداقت رو ادد(ADD) کن. شیطون رو ایگنور(
Ignore) کن تا پی ام هاش نتونه همه چیز رو خراب کنه. برای غرور آف(Off) بذار
ازش بخواه دست از سر ما برداره.... اما غرور بینمون فاصله انداخته و به تو
اجازه نمی ده که عشق تو قلبت رو برام سند کنی یا به رفاقت پی ام بدی یا صداقت
رو ادد کنی یا شیطون رو ایگنور کنی یا... اما من هرجور باشه این فاصله رو هک می
کنممممممممممممممممممممم.

---------------------------------------------------------------------------­--
فرق من و تو:

گفتی عاشقمی، گفتم دوستت دارم.
گفتی اگه یه روز نبینمت میمیرم، گفتم من فقط ناراحت میشم.
گفتی من بجز تو به کسی فکر نمی کنم، گفتم اتفاقا من به خیلی ها فکر می کنم.
گفتی تا ابد تو قلب منی، گفتم فعلا تو قلبم جا داری.
گفتی اگه بری با یکی دیگه من خودمو می کشم، گفتم اما اگه تو بری با یکی دیگه،
من فقط دلم میخواد طرف رو خفه کنم.
گفتی ... ، گفتم...  .
حالا فکر کردی فرق ما این هاست؟ *نه!*
فرق ما اینه که: *تو دروغ گفتی، من راستشو.*

---------------------------------------------------------------------------­--

یکی تو راست میگی، یکی پینوکیو
یکی تو مهربونی، یکی خرس مهربون
یکی تو قشنگ راه میری، یکی تنسی تاکسیدو                          یکی موهای تو
قشنگه، یکی موهای آنشرلی
یکی خونه شما قشنگه، یکی خونه مادر بزرگه                             یکی تو
سفیدی، یکی سفید برفی
یکی گوشهای تو قشنگه، یکی گوشهای زی زی گولو                  یکی نو خوشگلی،
یکی پلنگ صورتی
یکی تو زبلی، یکی ملوان
زبل                                                     یکی ما دوتا با هم
خوبیم، یکی تام و جریi!i!

نظرات 1 + ارسال نظر
مهرزاد 28 خرداد 1386 ساعت 08:08 ق.ظ

کارت ۲۰

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد